Mi számít visszaélésnek? A törvény vagy a magatartási kódexünk megsértése, például megvesztegetés és korrupció, pénzügyi szankciók megsértésének gyanúja, csalás és lopás, összeférhetetlenség, az, munkahelyi zaklatás, zaklatás, diszkrimináció vagy a személyes adatok védelmének elmulasztása.
Mi NEM számít visszaélésnek? Kérjük, ne használja ezt a csatornát a szokásos ügyfélpanaszokra; vagy egyéb folyamtok fejlesztésére irányuló visszajelzésekre
HOGYAN KELL JELENTENI?
QR kód
Szkennelje be a QR-kódot okostelefonja kamerájával vagy QR-kódolvasóval, hogy hozzáférjen a bejelentő portálunkhoz.
A Bejelentő formot az alábbi linken is eléri:
https://visszaelesbejelentesrendszer.hu/data_recording/w0DwVJQ7804ac79faeb04d8qID1mR8
Segíthet a külsős szolgáltatónknak és jelentősen lerövidítheti a kivizsgálás idejét, ha betartja az alábbi elveket és szükség esetén elküldi a megfelelő anyagokat.
A Bejelentése során kérjük:
KIVIZSGÁLÁSI FOLYAMAT
A bejelentési folyamatot a lehető legegyszerűbbé tesszük. A bejelentéstől függően 5 munkanapon belül egy külsős független szolgáltató vizsgálja meg a bejelentését. A vizsgálat időtartama az ügy összetettségétől függ. A vizsgálat során bármikor kommunikálhat a kivizsgálóval ugyanazon a csatornán keresztül, amelyen a bejelentést benyújtotta.
MEGVÉDJÜK A SZEMÉLYAZONOSSÁGÁT!
A névtelen bejelentésekhez a Cégkultúra Kft. egy független, magyar visszaélés-bejelentő szolgáltató által biztosított platformot használjuk, amely szolgáltató a legmagasabb szintű adatbiztonsági szabványok és a folyamat teljes anonimizálása révén védi az Ön személyazonosságát (az olyan háttéradatokat, mint a felhasználó IP-címe vagy a feltöltött fájlok szerzői jogi adatai nem osztja meg velünk). Így amennyiben erről a bejelentés során nyilatkozik, a vállalat és a munkatársai előtt az ön személyazonossága teljes mértékben ANONIM marad.
A JELENTÉSTÉTEL ALAPELVEI
Mindannyiunknak azon kell dolgoznunk, hogy működési elveink megsértése esetén azonnal és következetesen járjunk el. Néha azonban nehéz megállapítani, hogy egyáltalán történt-e jogsértés.
A bejelentéseknél a következőket kell figyelembe vennie:
Ez lehetővé teszi, hogy a konkrét problémára és annak alternatíváira összpontosítson.
Használja az ítélőképességét és a józan eszét: ha valami etikátlannak vagy ésszerűtlennek tűnik, akkor valószínűleg az is. Ha kétségei vannak, természetesen megbeszélheti az ügyet a felettesével vagy a vezetőjével is, ha úgy érzi, hogy ez a jobb irány.
Amennyiben azt érzi, hogy biztonságosabb külsős – független segítséget kérni akkor bátran tegye meg valamelyik fentebb jelzett csatornán.
Ne feledje: a vállalat tiszta és etikus működése hosszú távon mindannyiunk érdeke!